FAQ

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Geen probleem. Klik in het aanmeldscherm (of hier) op de link ‘wachtwoord vergeten‘. Er zal dan een mail verstuurd worden naar het geregisteerde mailadres. In die mail vind je instructies waarmee je een nieuw wachtwoord kan aanmaken.

Is registreren verplicht?

Nee. Je kan een bestelling plaatsen, zonder dat je een account aanmaakt. Uiteraard hebben we je adresgegevens nodig voor het verwerken en leveren van je bestelling.

Als terugkerende klant is het het handig om een account aan te maken. Dan moet je niet steeds al je gegevens opnieuw invoeren. Je emailadres en zelfgekozen wachtwoord volstaan om die gegevens terug op te roepen.

Vanaf je account dashboard kun je je recente bestellingen bekijkenje verzend- en factuuradressen beheren en je wachtwoord en account details bewerken.

Kan ik ook iets bestellen wat nog niet op de website staat?

Ja dat kan. Wij passen ons aanbod voortdurend aan met nieuwe dranken. Mocht er iets niet tussen staan wat jij zoekt, geef ons dan een seintje, dan zorgen wij hiervoor.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, je krijgt een bevestigingsmail met alle informatie.

Kan ik ook via mail of WhatsApp bestellen?

Ja dat kan zeker. Wie grote hoeveelheden nodig heeft, of het gewoon makkelijker vindt, kan zonder probleem bestellen via mail of WhatsApp.

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kan betalen met:

* bancontact
* PayPal
* contant bij levering

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja de prijzen zijn inclusief BTW, exclusief eventuele leveringskost.  Leeggoed wordt in de winkelmand toegevoegd.

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Na je bestelling nemen wij contact met je op wanneer het jou past om te komen leveren. Dit kan zelfs al de volgende dag.

Kan er ook geleverd worden als wij niet thuis zijn? 

Ja dat kan. Wij zetten dan alles op de afgesproken plaats. Met een sleutel of toegangscode zetten wij, indien gewenst, alles binnen.

Kan ik ook komen afhalen?

Nee, voorlopig kan dit nog niet. Wij hebben geen fysieke winkel. Vanaf januari 2021 kan er op zaterdag tussen 9 en 12u afgehaald worden, enkel na bestelling.

Kan ik leeggoed meegeven? 

Ja dat kan. Je geeft gewoon je leeggoed in samen met de andere producten die je bestelt, en dat wordt dan verrekend in het winkelmandje.

Kan er ook met de post geleverd worden in België?

Ja dat kan. Wij kunnen een pakket tot 20 kilo opsturen, dit komt overeen met 1 bak bier met flesjes van 0,33 cl. Het mogen ook allemaal verschillende bieren zijn. De vaste prijs is 9,95 euro. Dit kan voorlopig nog niet via de site maar je kan dan een mailtje sturen, en wij zorgen ervoor. Mail naar info@dehangaar.be

Kan ik ook een pallet bestellen in België? 

Ja dat kan. Een pallet heeft een vaste prijs, namelijk 49,99 euro. Hier kan je dan zoveel op laten zetten als je wilt. Het voordeligste is dan natuurlijk dat je hem zo vol mogelijk zet. Dit kan voorlopig nog niet via de site. Stuur ons een mailtje naar info@dehangaar.be en wij zorgen ervoor.

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Geen probleem. Klik in het aanmeldscherm (of hier) op de link ‘wachtwoord vergeten‘. Er zal dan een mail verstuurd worden naar het geregisteerde mailadres. In die mail vind je instructies waarmee je een nieuw wachtwoord kan aanmaken.

Is registreren verplicht?

Nee. Je kan een bestelling plaatsen, zonder dat je een account aanmaakt. Uiteraard hebben we je adresgegevens nodig voor het verwerken en leveren van je bestelling.

Als terugkerende klant is het het handig om een account aan te maken. Dan moet je niet steeds al je gegevens opnieuw invoeren. Je emailadres en zelfgekozen wachtwoord volstaan om die gegevens terug op te roepen.

Vanaf je account dashboard kun je je recente bestellingen bekijkenje verzend- en factuuradressen beheren en je wachtwoord en account details bewerken.

Bestellen

Kan ik ook iets bestellen wat nog niet op de website staat?

Ja dat kan. Wij passen ons aanbod voortdurend aan met nieuwe dranken. Mocht er iets niet tussen staan wat jij zoekt, geef ons dan een seintje, dan zorgen wij hiervoor.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, je krijgt een bevestigingsmail met alle informatie.

Kan ik ook via mail of WhatsApp bestellen?

Ja dat kan zeker. Wie grote hoeveelheden nodig heeft, of het gewoon makkelijker vindt, kan zonder probleem bestellen via mail of WhatsApp.

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kan betalen met:

* bancontact
* PayPal
* contant bij levering

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja de prijzen zijn inclusief BTW, exclusief eventuele leveringskost.  Leeggoed wordt in de winkelmand toegevoegd.

Levering

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Na je bestelling nemen wij contact met je op wanneer het jou past om te komen leveren. Dit kan zelfs al de volgende dag.

Kan er ook geleverd worden als wij niet thuis zijn? 

Ja dat kan. Wij zetten dan alles op de afgesproken plaats. Met een sleutel of toegangscode zetten wij, indien gewenst, alles binnen.

Kan ik ook komen afhalen?

Nee, voorlopig kan dit nog niet. Wij hebben geen fysieke winkel. Vanaf januari 2021 kan er op zaterdag tussen 9 en 12u afgehaald worden, enkel na bestelling.

Kan ik leeggoed meegeven? 

Ja dat kan. Je geeft gewoon je leeggoed in samen met de andere producten die je bestelt, en dat wordt dan verrekend in het winkelmandje.

Kan er ook met de post geleverd worden in België?

Ja dat kan. Wij kunnen een pakket tot 20 kilo opsturen, dit komt overeen met 1 bak bier met flesjes van 0,33 cl. Het mogen ook allemaal verschillende bieren zijn. De vaste prijs is 9,95 euro. Dit kan voorlopig nog niet via de site maar je kan dan een mailtje sturen, en wij zorgen ervoor. Mail naar info@dehangaar.be

Kan ik ook een pallet bestellen in België? 

Ja dat kan. Een pallet heeft een vaste prijs, namelijk 49,99 euro. Hier kan je dan zoveel op laten zetten als je wilt. Het voordeligste is dan natuurlijk dat je hem zo vol mogelijk zet. Dit kan voorlopig nog niet via de site. Stuur ons een mailtje naar info@dehangaar.be en wij zorgen ervoor.